1 | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2 | ||||||||
3 | Onderzoekspracticum inleiding onderzoek | |||||||
4 | Bijzondere Verplichting: Virtueel Laboratorium 1.5 | |||||||
5 | ||||||||
6 | ||||||||
7 | ||||||||
8 | Overzicht van studies | |||||||
9 | ||||||||
10 | Dit is een overzicht van de studies die voor de bijzondere verplichting van Inleiding onderzoek kunnen worden uitgevoerd. In totaal moet 60 minuten worden deelgenomen aan onderzoek. De duur van een studie is tegelijk het aantal punten dat met die studie wordt verdiend; en in totaal moeten 60 punten worden verdiend. Na deelname aan een studie ontvangt de student een unieke code. Als de student voldoende punten heeft verzameld, moeten deze codes worden ingevoerd op http://oupsy.nl/vl1.5/afsluiting (deze link staat ook in elk mailtje met de unieke code). | |||||||
11 | ||||||||
12 | Onderzoeker | Naam en beschrijving | Duur | URL voor deelname | ||||
13 | Dirk Hoek | Derde fase onderzoek factoren bij het leren van statistiek In dit onderzoek wordt u gevraagd uw mening te geven over het leren van onderzoek vaardigheden. Met dit onderzoek hopen we meer inzicht te ontwikkelen in welke factoren een rol spelen bij het succesvol doorlopen van de onderzoekspractica binnen het bachelor onderwijs. U kunt na het invullen van de enquĂȘte uw studentnummer invullen. Deze zal alleen gebruikt worden om als u nog geen tentamen hebt gedaan het cijfer in het databestand te zetten. Hierna zal het studentnummers worden verwijdert. | 30 min. | https://ls3.ou.nl/index.php/91471?lang=nl | ||||
14 | Gjalt-Jorn Peters | Variaties in gedrag Dit is een onderzoek naar vier variaties van twee soorten gedrag. Over elk gedrag worden zeven vragen gesteld om in kaart te brengen hoe u over het gedrag denkt. Het doel van het onderzoek is om te kijken of de redenen die mensen voor elk gedrag geven ongeveer hetzelfde zijn. Is het bijvoorbeeld voor elk gedrag even belangrijk hoe prettig mensen het vinden, of wat andere mensen doen? Het gaat hierbij om die soms subtiele variaties in het gedrag. | 30 min. | https://ls3.ou.nl/index.php/83883?lang=nl | ||||
15 | Rik Crutzen | Internationaal gedrag in kaart In deze studie wordt gemeten hoe u staat tegenover twee gedragingen om de zogenaamde determinanten van dat gedrag te meten. Naast wat algemene vragen worden er 16 vragen gesteld over sporten en 16 vragen over stoppen met roken. Dit onderzoek maakt deel uit van een internationale studie waarbij het doel is om deze determinanten van gedrag te vergelijken over landen en te werken aan kalibratie van de determinantenscores. | 30 min. |
https://ls3.ou.nl/index.php/37346?lang=nl | ||||
16 | ||||||||
17 | ||||||||
18 | ||||||||
19 | ||||||||
20 | ||||||||
21 | ||||||||
22 | ||||||||
23 | ||||||||
24 | ||||||||
25 | ||||||||
26 | ||||||||
27 | ||||||||
28 | ||||||||
29 | ||||||||
30 | ||||||||
31 | ||||||||
32 | ||||||||
33 | ||||||||
34 | ||||||||
35 | ||||||||
36 | ||||||||
37 | ||||||||
38 | ||||||||
39 | ||||||||
40 | ||||||||
41 | ||||||||
42 | ||||||||
43 | ||||||||
44 | ||||||||
45 |